fbpx

Стартира процедурата по ИКТ

 In План за възстановяване и развитие

До 20 хил. лв. безвъзмездна помощ по програма ИКТ за създаване на сайт, онлайн магазин, дигитален маркетинг, чат бот, ERP, SRM

Финансирането е по Националния план за възстановяване и устойчивост – Компонент „Интелигентна индустрия“: Програма за икономическа трансформация, Процедура Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприяти

Може да се използва за изработка/внедряване на :

  • корпоративен сайт, онлайн магазин, дигитален маркетинг и реклама, съдържание, чат бот, мобилно приложение и др.
  • ERP системи, CRM системи, BI, e-learning, различни модули за склад, производство, продажби
  • решения за киберсигурност, защита на информацията в локална мрежа, архивиране, съхранение, споделяне на информация
  • Минимален размер на помощта – 3 000 лв
  • Максимален размер на помощта – 20 000 лв
  • Интензитет на помощта – 100% , не е необходимо съфинансиране от Ваша страна

Разходи и бюджет:

Общ размер на средствата по процедурата:

30 600 000 лв.

Група I. ИКТ услуги/решения за дигитален маркетинг, платформи, уебсайтове и мобилни приложения:

  1. Създаване на онлайн магазин – до 10700лв
  2. Регистрация на търговска марка в България и/или в Европейския съюз за създадения онлайн магазин – до 4700лв.
  3. Създаване на корпоративен уебсайт – до 8000лв.
  4. Регистрация на търговска марка в България и/или в Европейския съюз за създадения корпоративен уебсайт – до 4700лв.
  5. Маркетинг в социални медии (social media marketing), включително управление на PPC (pay-per-click) реклама – 1 300 лв. на месец – до 15600лв.

Група II. ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистични процеси

  1. Въвеждане на Система за управление на ресурсите (ERP система) – до 20000лв.
  2. Въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) – до 20000лв.
  3. Въвеждане на модул / система за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес – до 20000лв.
  4. Въвеждане на модул / система за управление на складовото стопанство (WMS) – до 20000лв.
  5. Въвеждане на система/модул за управление на производството – до 20000лв.
  6. Въвеждане на модул / система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система) – до 18000лв.
  7. Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система) – до 19000лв.
  8. Въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда – до 18000лв.

Група III. ИКТ услуги/решения за осигуряване на киберсигурност в предприятията

  1. Въвеждане и сертификация на Система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001 – до 19000лв.
  2. Изграждане на система за защита на информацията в локална мрежа – до 20000лв.
  3. Изграждане на система за архивиране на информация – до 18000лв.
  4. Изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация – до 20000лв.

Кой може да кандидатства?

Микро, малки и средни предприятия, регистрирани не по късно от 31.12.2019г. с минимум 1 наето лице или работещ собственик през 2021г.

Предприятия с реализирани нетни приходи от продажби за 2021г., както следва:

  • за микро предприятия – 41 000 лв.
  • за малки предприятия – 82 000 лв.
  • за средни предприятия – 123 000 лв.

Критерии за недопустимаст:

Недопустими са предприятия с основна икономическа дейност в една от следните сфери:

  • сектор А „Селско, горско и рибно стопанство“;
  • сектор В „Добивна промишленост“;
  • сектор F „Строителство“;
  • сектор Р „Образование“;
  • от сектор Q „Хуманно здравеопазване и социална работа“ – раздел 87 „Медико-социални грижи с настаняване“ и раздел 88 „Социална работа без настаняване“.
  • от сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти, далекосъобщения“ – раздел 62 „Дейности в областта на информационните технологии“ и раздел 63 „Информационни услуги“

?

Микро, малки и средни предприятия, регистрирани не по късно от 31.12.2019г. с минимум 1 наето лице или работещ собственик през 2021г.

Предприятия с реализирани нетни приходи от продажби за 2021г., както следва:

  • за микро предприятия – 41 000 лв.
  • за малки предприятия – 82 000 лв.
  • за средни предприятия – 123 000 лв.

Критерии за недопустимаст:

Недопустими са предприятия с основна икономическа дейност в една от следните сфери:

  • сектор А „Селско, горско и рибно стопанство“;
  • сектор В „Добивна промишленост“;
  • сектор F „Строителство“;
  • сектор Р „Образование“;
  • от сектор Q „Хуманно здравеопазване и социална работа“ – раздел 87 „Медико-социални грижи с настаняване“ и раздел 88 „Социална работа без настаняване“.
  • от сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти, далекосъобщения“ – раздел 62 „Дейности в областта на информационните технологии“ и раздел 63 „Информационни услуги“
  • Недопустими по процедурата са следните видове разходи:
  • разходи за дейности, чието изпълнение е стартирало преди подаване на предложението за изпълнение на инвестиция, независимо дали всички свързани плащания са извършени;
  • разходи за дейности, извършени след изтичане на крайния срок за изпълнение на дейностите по предложението за изпълнение на инвестиция;
  • разходи за дейности, които вече са финансирани по друг проект, програма или каквато и да е друга финансова схема, произлизаща от националния бюджет, бюджета на Общността или друга донорска програма;
  • разходи, отнасящи се до икономическа дейност, различна от допустимата основна икономическа дейност на предприятието-кандидат;
  • разходи за закупуване на активи втора употреба;
  • разходи за застраховки на закупено оборудване;
  • принос в натура;
  • разходи за възстановим ДДС;
  • разходи за закупуване и/или доставка на ресурси за производство, имащи характер на стоково-материални запаси (суровини, материали, полуобработени компоненти за производствения процес, консумативи за производството, резервни части и др.);
  • разходи за придобиване на активи и услуги, които не са свързани с въвеждането на допустимите услуги и решения съгласно „Списъка на допустимите услуги и решения в областта на ИКТ“;
  • разходи за дейности, попадащи в обхвата на недопустимите сектори;

Краен срок за подаване на документите: 19.12.2022г.

Ние можем да съдействаме за :

– Дали можете да се възползвате от безвъзмездното финансиране.

– Да изчислим максималният брой точки при класирането на Вашата фирма.

– Да подготвим и подадем цялата документациа за кандидастване и последващ отчет.

– Да прецизираме ефективно процедурата от начало до край, за да сте сигурни, че ще спечелите проекта.

Recent Posts